Ajjj i näsan

På matchen i söndags så mötte vi Järnvägens FF. Jag skulle vända mig om och hade redan lite fart på benen när jag vände mig om small det direkt, där stod en tjej i motståndarlaget med sitt ansikte ivägen ;) Jag hörde hur min näsa krasade till (vilket gjorde att jag var säker på att den var helt jävla kaos). Men när ambulansen kom och jag lugnat mig lite så såg jag att den trots allt mest bara var stor, snarare än så sned som jag trodde den skulle vara. Kändes rätt skönt faktiskt. Världens bästa lagkamrat Bea åkte med mig i ambulansen, kan inte tacka dig nog!!! Sen hängde hon och Jonas med mig på akuten i tre timmar, hur goa som helst. De hade dock rätt kul och hittade på saker medan jag mest fick ligga där å försöka få stopp på blodet från näsan.

Sen kom doktorn och kontrollerade min hjärna :P Sen fick jag bara beskedet att näsan var för svullen för att de skulle kunna göra någonting än, så fick en tid till Sahlgrenska på onsdagen. Så där var jag igår. Jag tycker själv att näsan blivit mycket finare och den har svullnat ner, men den har gått lite åt vänster (inte mycket). Dock tyckte läkaren att det är bra att rätta till det så snabbt som möjligt medan näsan inte läkt ihop än, så på fredag 07.30 sövs jag och dom knäcker till snoken :) Sen får jag inte träna på tre veckor!? (Handboll helst inte på fyra). Om jag inte skaffar någon slags mask man kan fästa över öronen och ner till näsan. Känns sådär va?

Nu ska jag plugga idag för imorgon lär jag vara lite dåsig större delen av dagen men skall försöka plugga då med. Alldeles för mycket tid har gått från mitt pluggande i och med detta, men det går ju inte att planera att bryta näsan liksom.

Hade tänkt lägga upp nån bild men har ingen på datorn.. Återkommer med ett inlägg :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0