Snart är veckan slut!

Jag måste hålla ut nu alltså.. Inte långt kvar till lördag och jag vill klara tentan. I måndags klarade jag nog (man kan inte vara säker) ekonomitentan. Igår jobbade jag min sista dag innan exjobbet som börjar på måndag och nu resten av veckan ska jag bara plugga! :) fattar inte att skolan snart är slut. Vad ska det bli av mig sen?? Måste börja söka jobb i november och egentligen vill jag ju vara på Wellspect, trivs så fruktansvärt bra där så bara tanken på att lämna gör mig ledsen. Men det löser sig till Januari. Det kan ju vara bra att jobba på något annat ställe också ;) 


Ganska nöjd med min näsa! Tyvärr fick jag en kula längst upp, vilket irriterar mig för den är ful! Men benet/brosk blev väl lite skadat, eller något? 





Kommentarer
Mathilde

Tack sötis... (sorry för sent svar) Hur går det på ex-jobbet? såg du mailet vi fick från peter.. ?! KRAM

Svar: Nej såg inte det? :) det går nog bra tror jag.. Blev sjuk direkt :P
terrass.blogg.se

2013-10-29 @ 22:29:37
URL: http://carmenmathilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0