Handboll och plugg

Kan väl säga att det senaste känts som att det enda jag gjort på senaste är att träna och att plugga. Jag jobbade inte igår som jag gör på tisdagar och fredagar, utan var hemma och pluggade. Det börjar närma sig tentor och jag vill verkligen klara dom, då det är de sista EVER (?) med stor sannolikhet.
 
 
 
Vi spelade vår första match i söndags också! Vi förlorade med ett mål men dom var riktigt duktiga så det känns helt ok eftersom att vi inte spelat ihop så länge, men på söndag hoppas jag att vi vinner..
 
Ikväll är det träning, NEHE? ;) Å imorgon är det labb hela dagen, på fredag jobbar jag. Så resten av veckan är välplanerad.. Sååå nu ska jag återgå till mitt härliga plugg, det är ekonomi på schemat fram till i eftermiddag då jag skall byta till biokemi, haha kul kul :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0