Träning

Jag tycker verkligen att handboll är skitkul! Jag mår också mycket bättre sen det startade, just med både att röra på sig men även det sociala. Jag får liksom leka av mig där och sen vara normal när jag kommer hem ;) jobbigt med överskottsenergi. Det enda negativa är ju att när jag väl kommer hem är klockan som nu, närmare elva! Det är sent... Tänkte dock ta en hemma-plugg-dag imorgon och ska väl få lov att sova till strax innan åtta. Men vanligtvis är det ju svårt att somna när man tränat också, jag är ju alldeles uppe i varv!! 

Förresten så läste jag att Kristian Gidlund gått bort, jag läste hans blogg slaviskt och hörde hans sommarprat på jobbet i somras. Satt och skrev labbrapport med tårar i ögonen den dagen. Fan ta cancer.


Godnatt.  



Trött Therese säger på återseende. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0