Köpa köpa köpa

Jag har eventuellt kanske råkat beställa ett par byxor och en topp från Asos.com, jag har också eventuellt råkat beställa en glossybox-prenumeration. Ops!! :) så tokigt det kan bli. Infört köpstopp till lönen kommer, vilket är på torsdag så då är det fritt fram igen ;) he he. 

I helgen köpte jag ingenting iallafall för vi var i Dalsland för att plocka svamp, men vi hittade typ 9 svampar. I övrigt var det jättetrevligt! Vi var i Mellerud, i skogen, jag badade till å med :) modiga lite halvdumma Tess. 


Kantarellmacka sänd från himmelen.


Vår helg i collage-form.



Svindyrt men det godaste vinet!


Trevlig fikastund i skogen <3


Bara på landet man hittar sådana här charmiga saker! ;) nytt är inte alltid bäst.


Kommentarer
Mathilde

Åhhhh, jag vill oxå glossybox....

2013-09-18 @ 22:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0