Jorå så att eh

Hur mådde jag igår? Alltså jag orkar inte ens tänka på det. Jag vaknade vid åtta och kunde knappt öppna ögonen för huvudet bara sprängde. Så jag gick upp tillslut och la mig i soffan istället. Sen efter att ha spytt åtta gånger och sovit fram till klockan 17, så var jag nästan människa igen! Jag gick och köpte godis och sen bäddade jag ner mig framför tvn. HELT sjukt hur jag kunde må så dåligt? Vi drack inte så mycket faktiskt, dock höll vi oss till vin och jag dricker ju typ aldrig vin utan bara cider. Så ah, kan vara en förklaring, men jag får skylla mig själv! Får ta igen gårdagen genom att plugga idag istället, och städa! Herregud.... :)
 
 
Vi hade det trevligt i fredags, god mat! Sen gick vi lite väl hårt in på Vasastan kanske, beställde in åtta glas vin åt gången och efter det gick det väl utför dådå ;)
 + shotkanna.
 
 

Alla glas vin...
 
Finisar.
 

Men hoppas Sonia hade en trevlig kväll, för det var ju därför vi var ute! KÖP något fint nu för pengar.
 
 
Nu ska jag plugga DNA...
 
 


Kommentarer
Sonia

Ååååå va fint! bästa kvällen <3 och bästa ni!

Svar: Bästa du!!
terrass.blogg.se

2013-09-26 @ 23:33:54
URL: http://soniaasadoc.blogg.se
Mirna

fina tjejer!!!!!!!

2013-10-23 @ 12:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0