Förkyld.se

Är superförkyld och när jag snytit mig har jag lyckats få jätteont i näsan så nu är allt jobbigt ;) haha...... 

Imorgon ska jag till biblioteket å bli lärd här i livet å jag längtar till helg borde väl tilläggas kanske :) har påbörjat mitt exjobb nu, hade ju min sista tentamen i lördags. Hoppas jag klarade dom! Känner mig dock inte redo att börja söka jobb än, det skrämmer mig lite...!

Men det är väl ett senare problem. Får försöka lösa ett riktigt bra exjobb först :)

Nu är det bara en å en halv vecka kvar innan jag får spela habdboll igen. Det skrämmer mig det med haha. Kommer nog vara rädd i början. 


Ja jag har shoppat igen, behövde en skjorta å jag tyckte kjolen var rolig! Köpte en klänning också, svart i spets. Viktigt!


Höll på att somna under "efter-tenta ölen" så fick ta en irish coffee :)







Kommentarer
Sonia was here!

så snygg du är!!! o riktigt bra shopping.. pöss!! <3

2013-11-24 @ 01:38:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0