Fredag!

Fredagar är bra dagar konstaterar jag! Det enda problemet med just denna var tiden jag var tvungen att gå upp, klockan 06:30 är jag inte van vid längre! Ett gruppkonsultationsmöte står på schemat, sen ska jag träna indoor walking. Jag trodde först indoor var att gå på något rullband i 45 minuter men tydligen är det ju på en crosstrainer och skall vara ganska jobbigt! :) kul att testa om inte annat. Helgen skall spenderas i stugan, tydligen hade en bit av taket blåst av i stormen så det ska fixas och sen ska jag försöka plugga en del också.. Tentorna närmar sig med stormsteg men så också Thailand! :D  blir väldigt sugen på att resa när jag pratar med mina föräldrar på Skype, mamma fyllde 50 igår så dom firar henne i Las Vegas, rätt flådigt alltså.
Snart är det väl dags att åka till skolan, dock har jag ingen aning om var det à möte skall ta plats eller om ens hela gruppen vet om att det är möte ;) det löser sig säkert... Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0