Lång dag!

Började dagen med en redovisning som dock mest handlade om att vi skulle dricka glögg och äta pepparkakor! Därefter hade vi lektion/grupparbete i MatLab vilket är jättetråkigt plus att jag kommer att  en extrauppgift i och med att jag missade det obligatoriska momentet i fredags, mitt busskort gick ut på torsdagen så tänkte ta mig in till stan med sms-biljett, hade dock inte en tanke på att man sen första december måste ha aktiverat sitt kort för att kunna betala. Så vid Vallhamra så ville chauffören se min biljett. Den hade ju såklart inte kommit utan jag fick istället ett sms som sa att mitt kontantkort var låst för betaltjänster. Så bussauffören öppnade bara dörrarna och slängde ut mig så jag fick gå hem och missade allt i skolan.... Skooooj. Var galet irriterad den morgonen!
Imorgon skall jag vaccinera mig, ensam för Jonas ska göra det på fredag :( gillar inte sprutor, men det är värt det för Thailand på onsdag!! YaaaY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0