Snart!

På onsdag är det exakt en vecka kvar till min sista tenta för detta året men också dags för resan till Thailand! Välbehövligt att få värme och sol nu när kylan börjar tränga på i sverIget. Hemma idag och pluggar.. Måste klara tentan på 2 timmar verkar det som, sen måste vi på planet.. Haha spännande åtminstone. Igår var mina bröder här och vi köpte en present till mamma som fyllde 50 den 1a december. Jag är rätt nöjd med vad vi åstadkom faktiskt, presenter är svåra så jag är väldigt nöjd med att slippa julklappar! :) vi lånade även kameran från min bror så nu skall det tas fina bilder på vår semester .
Hmm något mer tro?? Ikväll står spinning på schemat och igår hämtade jag även mina skor :D lägger upp bild sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0