jobbet

Är på jobbet, lunchrast. Blev lite trött på att passivröka VARJE rast, så jag sitter vid datorn. Dock är facebook blockat och även spel. Så det enda man kan göra är att läsa aftonbladets skvaller flera gånger om dagen ;) Jag vet iofs allt om planerna för serien Two and a half men, att Hugh Hefners före detta försöker sälja sin förlovningsring, ah listan kan göras lång på saker som jag har lärt mig idag.


Försöker planera min sommar, har ju bara en vecka ledigt men däremellan vill jag hinna med en massa roliga saker, finns ju helger och dagar då jag jobbar kväll/natt osv. Så om någon har ett förslag är jag på!



Antagligen ska iaf jag och Jonna till stockholm ju! :) Så ska jag upp till landet också när min bror fyller 25 år, utöver det är det inte mycket planerat förrän i höst.

Dags att återgå in till vår kära maskin, ingen mer rast ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0