Ledig onsdag.

Att jobba denna natten var riktigt tufft, kändes typ som en hemsk bakfylla inklusive ångesten! Meeeen ska jag klaga? Jag vill verkligen skriva exakt hur jag mådde runt halv fem imorse men det hade varit för groteskt att läsa. När jag kom hem sov jag åtminstone till klockan 14.00, åt en finfin frukost med extra starkt kaffe ;) Sen dess har jag tvättat, varit duktig och skall snart ut och motionera i det fina vädret.



Var på stan igår, sa hejdå till Elin innan hon åker till Australien imorgon i ett år för att plugga, det var mysigt med en fika och lite promenerande innan jobbet. Nu är det dags att hänga den andra tvätten för dagen och sen göra något lite mer spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0