öl

Ikväll blir det ölrepubliken! Skall bli härligt att bara käka god mat och dricka gott :) Imorgon står inget på schemat vilket kanske är bra för jag skulle jättegärna ha en dag utan några planer alls. Igår kände jag mig grymt duktig men samtidigt som en idiot när jag stod upp klockan 07.30 (trots att jag inte började förrän klockan 14.00) för att åka till Nödinge, träffade Jonna och vi powerwalkade i 1 h och 15 min för att sedan äta en god omelett med sallad till frukost. Det var mysigt men köerna till jobbet var inte roliga någonstans. Tog nästan en timme att ta sig dit!

Snart åker vi till STHLM, skall bli så bra.




Åh Japan vad härligt det var! Borde resa oftare egentligen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0