Rast

Blev lite tokigt då jag tog min första rast! Jag skulle träffa M en stund utanför jobbet, men med tanke på att det är dålig täckning nere i omklädningsrummet så fick jag inte hennes sms, där det stod att hon slutade tidigare och därför redan var på bussen. Så jag fick 1 och 1/2 timmes rast som jag antagligen får ta igen sen ;) Men, ah jag får njuta av att ta det lugnt en stund. :D Får hoppas på att vi kan ses en stund imorgon istället!



Är det någon som följer damerna? :S


Jag och Jonna bokade Stockholm idag! Det skall bli riktigt grymt och nu ska vi bara planera allt så att vi hinner precis det vi vill göra. Hmm, nog med blogg på jobbet. Slutar 23:00 ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0