Alldeles för ofta


Skriver här så ofta så det börjar bli irriterande att läsa! :D Hur som helst! Ikväll ska jag träffa tjejerna! Vi ska käka lite mat (förhoppningsvis på Taras) annars blir det säkert något annat trevligt ställe. Sen får vi se var kvällen bär, inga planer, inga krav! :) Igår hade vi bara en mysig hemmadag, Jonas far bor ju här denna veckan så igår åt vi oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås! Eftermätt blev det också, så får nog spara in på kalorierna lite. Tränade dock skiten ur mig igår, jag och min bror var på sportlife och när man springer runt två på gymmet så peppar man ju varandra! Så sen blev det en trevlig lunch med båda min bröder, tänka sig :)




Fattar inte varför bilderna är åt galna håll men aja, labbledare var vi förra veckan!


Nu ska vi åka till delsjön och gå en promenad och fika! :) Myspys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0