Jobbig morgon

Varje gång jag var hemma på början av dagen brukade jag vänta till klockan blev tio så att jag kunde ringa farmor, trots att jag visste att hon gick upp senast åtta. Så idag har det kliat i fingrarna... Skulle nog behöva någon man kan ringa varje dag bara för att prata av sig och någon som tycker att man är det bästa som finns oavsett misstag. Så är någon frivillig? ;) Det går aldrig att ersätta henne, däremot har det kommit fina saker ur det som hänt. Jag fick träffa min faster för första gången i lördags, vilket var både jobbigt om väldigt skönt. Hon är väldigt sjuk så det var tufft att se, men det kändes viktigt för mig att få träffa henne nu innan hon går bort. Igårkväll åkte hon in akut så jag hoppas verkligen att hon klarar detta för vi skall ses igen! Hela dagens tankar går till min fina kusin som både förlorat sin mormor och kämpar på med sin mamma inom loppet av bara några veckor. Hon är stark.
Nu ska jag ut och springa, rensa huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0