Måndag

Imorse lyckades jag sitta på fel sida vägen på busshållsplatsen, vilket gjorde att jag missade den bussen jag tänkt ta och då blev träningen lite mer stressig! Men jag hann ialla fall köra slut på mig själv under den tiden jag hade på mig. Sen gick jag bort till skolan för att sätta mig på föreläsningen. Sannolikhetslära kommer jag vara expert på snart! ;)

Imorgon blir det step å på torsdag CXworks. Sen får vi se om det blir något till helgen, jag har lust att träna mest hela tiden!! :D


Karamelliserar kolråt!



Gjorde någon tokig efterätt! Inte det godaste någonsin, vem vill ha kålrot i efterrätten? Vilket vi kanske borde ha funderat på innan ;) haha! Men, ah... Sött är ju bra iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0