Skolan

Det är en glädje, nej det är en fröjd att kolla på schemat och inse att föreläsningarna denna tisdag är inställda. Jag var dock i skolan några minuter för att fixa ihop en grej i MatLab, men mycket mer än så var det inte! Däremot kan inte allt under en dag gå bra, jag är galet kaffesugen! Så jag kokar kaffe, notera nu att jag endast dricker Gevalia men när vi var på Ullared fanns det så billigt kaffe så det var värt att prova om det var drickbart... Hur som haver!! Det var inte drickbart och om man nu ska dricka det så får man ha en sjuhelskottas massa mjölk. Jag är ju så sugen på kaffe så jag tänkte att ah ok, jag värmer mjölk och lägger bara i en shot kaffe. Men när jag värmde mjölken så SKAR den sig! Vilket innebar att jag fick hälla ut det nykokta kaffet. Så nu får jag väl ta mig en löprunda och sen avsluta den hemma hos mor och far, dom har gevalia. DET KAN MAN LITA PÅ :)


Himla problem man har!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0