Vaccination

Idag klockan 10:15 så vaccinerades vi inför Thailand! Det gjorde inte ett dugg ont med själva sprutan, men resten av dagen har varit en jävla PINA!! Har skitont i armen och den bara hänger där och dinglar. Helt ofunktionell. Så när vi handlade förut idag fick Jonas bära allt :D haha schysst... Sen efter vaccinationen träffade jag min underbara kusin Angelica! Jag bjöd på fika för hon fyller år snart och så bara vi tjöta i några timmar, hon är bra hon!!

Därefter åkte jag hem, kabelkillen rättade till de problem vi har haft med störningar på kaneler och så vidare och sen har jag varit med babe resten av tiden. Skype:a nyss med Jonna också, det är få människor som är så otroligt härliga som hon är! Finns inte på kartan att man kan hitta sådana vänner oftare än en på 100 000 kanske!


Hepatit A+B blev det samt Dukoral!

Nu ska jag se idol och bara mysa med min onda arm, synd om mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0