Diskmaskin!





Vi köpte en ny diskmaskin igår! Så när vi bar upp den för alla trappor här hemma så höll jag i vassa kanter och sakta men säkert skar den upp två fingrar på ena handen och tre fingrar på den andra. Det gjorde megasuperduper ont och det blödde jättefint från mina sår :) Men nu känns det bättre och dom är omplåstrade :P Det som känns bäst är ju att diskmaskinen står i köket och jag snart SNART slipper diska för hand. Den förra maskinen diskar ju bara kallt och det är inte mycket till hjälp om jag ska vara ärlig...

Jag fick min lön idag också och det är väldigt uppiggande! Ska spara mycket av det till Thailand och sen ska jag även försöka spara till nästa år då jag inte får så mycket pengar varje månad, vill gärna slippa ta lån från CSN även i framtiden och det ser ljust ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0