Frukost

Jaag älskar frukost! Finns inte en enda frukost som jag inte älskar :P Nu dricker jag juice, kaffe äter macka och det är så himla fint väder ute så allt är bara kanon. Visst överdriver jag lite så himla fantastiskt är det kanske inte men man kanske kan övertala sig själv ;)


Hoppas frukosten är grym i Thailand!!

Det som händer idag hmmmm, ska köpa GP! Dödsannonsen kom ut idag. Sen ska jag storhandla, ensam!! Jonas jobbar över till 20:00 så jag får storhandla själv, det enda är väl att det kan bli tungt att bära allt. Mat för en hel vecka skall det bli, plus att Jonas far som bor hos oss just nu ska få önska en rätt idag för att han ska känna att vi älskar honom!

I helgen blir det nog Uddevalla och sen Ullared, jag hoppas det iaf. Har ett sådant sug efter att lägga pengar på saker jag inte behöver!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0