Go kväll!

Lördagens kväll var EXAKT det jag behövde! Skratt, skratt och skratt. Jag tror att tjejerna instämmer faktiskt, vi behövde nog den kvällen alla tre :) Vi var på Vasastan, jag åt hjortköttbullar, pressad potatis och rårörda lingon. Medan Sandra och Mirna åt varsin tacotallrik, som jag ändå åt sen :S haha hungrig much? ah kanske. Servitören var värsta försäljaren också, plus att jag märkte att varken jag, Mirna eller Sandra är bra på att säga nej ;) haha, vill ni ha nåt mer? Så säger vi cider, då säger servitören, neej ska ni inte ha en drink? Jag kan göra den godaste drinken osv.osv... så sa vi "ahhh ok" haha. 98 spänn men den var god!!

Sexy sours.



Nu ska jag ta igen lite i skolan, är ju inte mycket efter men var ju ledig i fredags- Farmors begravning och på onsdag ska jag vara ledig- Bertils begravning. Sjukt jobbig tid just nu. Men jag ska försöka att inte tappa bort den glada Therese som finns där inne, henne såg jag i lördags och det bådar gott inför framtiden :)

Kram på er.


Kommentarer
M

Hahhahahaha så bra <3 Stämmer såååå bra asså!

2011-10-31 @ 18:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0