Matlab

Igår var det en lång skoldag, min längsta faktiskt! Jag är väl inte känd för att gå på alla föreläsningar och så vidare ;) Men har ju bestämt att bli ÄNNU mer seriös denna läsperioden. Var i skolan från 8:00-18:00, kom hem klockan sex, käka mat, såg på tv å nana. Skoj! ;)


Ska antingen köpa gerbera, eller rosor att lägga, farmors favorit!

Min värsta natt inatt antagligen, sov inte mycket alls, begravningen närmar sig.. Min kusin skrev en statusuppdatering på facebook som bara fick det att brista totalt. Om hur det nu är fyra veckor hon såg henne sist, hur farmor ropade "hej då dockan" när hon gick, att min kusin önskar att hon hade vetat, kunnat ändra! Det önskar jag också, hur själviskt som helst dock. Jag vill bara ha tillbaka henne för att jag behöver henne inte för att hon hade behövt vara här, om någon förstår hur jag menar.

Nu är det skola ute på Lindholmen! Vi har en jättego föreläsare, hon är väldigt rolig :) Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0