Regn!

Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte.

haha så gulligt.


Hur som helst! Sömnproblemen håller i sig och jag har endast skrivit tre A4 om Astra Tech när jag borde ha skrivit tio vid detta laget, det är svårt att tvinga fram text och jag brukar hålla på med kvalité före kvantité! Men vill dom ha 10 sidor får man lösa det.. ;D Det ösregnar ute också, vilket dock är lite mysigt! Tända en myslampa och sitta och plugga brukar jag inte ha några problem med faktiskt :)

Jonas jobbar över VARJE dag till 20:00 så det är rätt ensamt, igår var jag och hälsa på hemma hos mor och far. Satte på mig regnkläder och stövlar och började traska hemåt i ösregnet! Sen hälsade vi snabbt på hos hans mor som fyllde år. Mycket spännande händer inte direkt ;) haha. Men till helgen får jag väl försöka hitta på något roligt. Kan inte gräva ner mig allt för länge men det har varit skönt att vara mycket ensam och sörja farmor så mycket som jag behöver vilket kommer vara i flera hundra år men det går lättare dag för dag :) Slog hennes telefonnummer igår av misstag när jag skulle ringa mina föräldrar dock, det sitter i ryggmärgen liksom..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0