Snart helg

Hola! Torsdag idag, redan! Herregud tiden går fort. Snart helg och på måndag börjar kämpandet med skolan igen, ska vara så äckligt seriöst så det nästan är löjligt! Vet att man alltid innan säger "denna läsperioden skall jag hänga med från början." Men faktiskt, det kan inte vara så svårt att ligga i fas. Ska köpa böckerna redan första dagen också. Det har nog aldrig hänt ;)


Ska träna idag också, jag har bestämt mig! Det är faktiskt inte så svårt att komma i bra form och sedan upprätthålla det, sålänge man inte blir sjuk emellan eller slarvar. Varför inte bara leva så som man vet att man borde. Dock älskar jag kakor å sånt, t.ex. nu är jag jättesugen på Singoalla kex! haha bara det. MEEEEEEEEEN schlut på tills Thailand då det ska ätas så mycket så jag inte ens kan förklara. YUM. Kommer äta massor av onyttigt där emellan också för jag vet att jag inte klarar av förbud, finns det ett förbud måste jag göra det! Så fungerar lille jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0