sömn

Igårnatt däckade jag helt och hållet, sov som en liten prinsessa. Men inatt var jag tillbaka på gamla spår. KAN inte sluta tänka, på väldigt många saker men såklart mest på farmor. Tänkte på vår sista dag tillsammans två dagar innan hon gick bort, tänkte på det hon sa. Hur hon gav mig en massa saker, och jag frågade: Men farmor jag kan inte ta emot så här mycket är du säker på att du inte behöver det själv?


Liljekonvalj, blomman i toppen på dödsannonsen.


Hon var så orolig över att Jonas pappa skulle bli frisk, för hon sa "jag vet hur mycket han betyder för dig." Han blev frisk, men det skulle även du ha varit nu! Jäkla skithelvete. På fredag är det begravning och om jag gråter varje natt så hoppas jag verkligen att den mascaran jag köpte är så vattenfast så att den sitter där om jag så hade gnuggat mig i ögonen med svinto. (stålull)

Igår var jag hela dagen i skolan, vi läste sannolikhetslära. Det ingår i kursen matematisk statestik, denna perioden ska vi även läsa tre andra kurser och jag spenderade 1333 kronor igår på böcker och ett busskort, det är så roliga saker som pengarna spenderas på nu för tiden. Det är åtminstone skönt att vara tillbaka i skolan, saknat det på ett sätt. Denna goa ångest som infinner sig så snart man inte pluggat tillräckligt, all press! Yummie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0