Thailand

Jag har en väldig lust att sticka till Thailand över jul! Just nu är det enda som jag funderar på CSN, hur blir det med bidraget. Jag kommer inte klara den tenta som jag har nästa vecka. Började plugga idag och visst, det kan gå! Men det är väldigt optimistiskt faktiskt. Jag valde att satsa på jobbet och jag trodde att jag skulle få kursboken i tid men jag har inte fått den än, så jag har bara pluggat genom att läsa på internet. Det andra problemet är att den enda resa vi kan boka till Thailand är den 14 december (Det är billigast då) och ja, då har jag tenta! 14 december av alla jäkla dagar. Så jag missar den också, det betyder att jag endast kommer klara 9 poäng sammanlagt denna hösten, som bäst.


Jag menar kom igen?! Vem vill inte hellre vara där...

Men jag har en omtentaperiod i januari och sen kommer jag nog klara den andra i april, så undra om det är lugnt då?? Jag kan inte sådana här regler. Vill ju inte förlora mitt bidrag... Det löööser sig! :D hur som helst så är det värt det. Jag skulle inte klara av julafton här, jag och mina bröder brukar ju vara hos farmor. Det enda som tar emot lite är att lämna övriga i familjen just denna julafton då det kommer vara tungt antagligen. Men dom har varandra. :) Åh jag behöver värme och fina drinkar så är det ;)




Kommentarer
Mirna

CALL CSN :) Brukar inte vara några problem, du får säkert dina pengar när du har klarat allt!

2011-10-10 @ 20:09:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0