Tisdag

Goddagens! Var nära på att skriva "godmorgon" men det hade nog varit att spela över lite, klockan är ju faktiskt 12:00... Jag sover fruktansvärt mycket just nu av någon anledning, jag låtsas att det är för att det är höst och ruggigt! Igår var jag och träna en stund, känns som att det är dags att komma igång om vi åker till Thailand i vinter, man vill ju vara på topp då ;)

Fick denna tröjan plus denna halsduk som present från mina arbetskollegor på Astra!

 

Det jag ska köpa nu är en enkel svart klänning till begravningen den 28e oktober samt vattenfast mascara, den måste vara fruktansvärt vattenfast!

 

Idag blir det till att plugga DNA och aminosyror, proteiner, enzymer, celler o.s.v. Jonas jobbar till 20:00 så kommer ha hela dagen på mig, ut och springa också kanske? Måste skriva det här för då kan man inte komma undan!

 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0