Ullared Gekås!

I fredags körde jag upp Jonas pappas bil till Uddevalla och sen spenderade vi natten i sommarstugan. Det var sviiinkallt där uppe och vi fick elda i öppna spisen vilket iofs var mysigt :) På lördagen åkte vi in till Uddevalla igen och tyvärr fick vi beskedet att Bertil hade gått bort. Vi åkte till J:s farmor och väntade på att transport skulle komma. Vi satt alla tillsammans och höll varandra sällskap. Alldeles för mycket tråkigheter händer just nu så jag väntar på ljusare tider!


Söndagen: Åkte till Ullared! Köpte två svarta klänningar, en till farmors begravning om två veckor och även ett par jeans för 29 spänn! Kanon ju. Köpte en poncho, massa sällskapsspel, underkläder och allt som man nu köper på Ullared. Vi käkade i restaurangen också, god mat faktiskt men lååång kö! Det var så mycket folk!!

Egentligen har jag tenta imorgon men pga allt som hänt, samt att jag helt enkelt inte pluggat tillräckligt så kommer jag inte klara den, så har lovat mig själv att ta skolan på allvar nu från och med måndag, vilket jag dock alltid har gjort. Detta är första tentan jag missat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0