Varmt kaffe

Sovit lika mycket som vanligt! :) Blir lika förvånad varje gång jag vaknar och har sovit 11 timmar sträck, något tokigt är det ju ;) Började dagen med att sätta igång med tvätten, visst roligt? Det är i sådana här lägen man skall börja ljuga och säga att man istället var asfull till morgonen och bara stal en paddanbåt och cirkulerade i Göteborgshamn i TIMMAR! Men nej, jag gick och la mig vid 22 igår och vaknade vid 10 idag. Så det var väl det ;)


endast fantasin sätter gränser :P

Igår bokade vi Thailand! Så den 14 december bär det av långväga :) Det skall bli kanonmysigt och vi ska bo på två olika hotell, båda med 5 stjärnor såklart ;) Även julen skall firas där nere, det kommer kanske kännas konstigt men kan skicka ett mms till alla när vi ligger på beachen iförd endast tomtemössa haha!

Dags att plugga! Sen hämta Ulf på sjukhuset, bra med planering!



Kommentarer
M

HAHAH jag vill lätt ha ett MMS

2011-10-12 @ 14:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0