Blåvitt

Blåvitt är riktigt kass just nu och matchen var ju bara rolig för att sällskapet var bra :P Dock har jag ont i hälsenan vilket jag aldrig haft förut så det är en ny upplevelse faktiskt, får nog inte belasta mig allt för hårt jämt, men det är roligt med träning! från blåvitt till träning, tur att mina inlägg är så lätta att följa.

Ser fram emot veckan faktiskt, ska bli bra att komma igång med skolan igen, jobba lite extra kanske och träna en del, i övrigt måste jag plugga ikapp allt. Fattar inte varför jag säger "jag ska göra det på lovet" men det blir ju aldrig så. Måste klara tentorna även denna gången. Kan inte ta ledigt från jobbet i sommar för att göra omtentor, känns lite pinsamt faktiskt (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0