En vecka sedan

Skrev sist för en vecka sedan! Då vet man att man har mycket att göra som man prioriterar. Till exempel skola, jobba, umgås med folk, spela golf ah listan kan göras lång ;) Hur som helst, jobbade hela måndag, igårkväll och förhoppningsvis även imorgon, 20 timmar i veckan är riktigt bra om man kan komma upp i. Igår var det skoj på jobbet faktiskt, kvällarna är goast! Plus att det är bra om man jobbar med någon som är skön, Nadine är kanonrolig så vi skratta mest men slog även vårt galgrekord, ja vi har sådana...

Idag är jag ledig från skolan, pluggade precis ett kapitell, ska plugga ett till nu tänkte jag! Sen ikväll ska jag gå modell för balklänningar på Kulturhuset (?) kulturum (?) ingen aning men här i partille iaf ;) haha.


Åh saknar thailand

På tal om något helt annat så måste alla människor haft ihop det på sommarna för ALLA fyller år i april och nu vet jag att inte alla gör det för det hade blivit jätteupptaget på alla sjukhus osv då.. Men Frida fyllde i tisdags, Gustav igår, Jonna idag, Jonas imorgon, jag på lördag och sen är det Axels tur!

I helgen (på min födelsedag) KANSKE vi tar bilen till Tyskland, handlar, åker till helsingborg sover på hotell och dagen efter spelar golf där nere och sen åker hem. Men vi har inte planerat det helt än, är trots allt 100 mil fram å tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0