Jobb

Eftersom att Jonas ändå jobbar ute i Landvetter så tänkte jag att jag kunde tacka ja till att jobba där i veckan. Så imorse lite innan sex åkte vi ut till Landvetter och jag skulle arbeta på lagret med att skicka ordrar o.s.v. Det var rätt svårt i början med alla lappar till olika länder å skanna in alla paket man packat å skicka dom rätt och så, men tillslut fick man väl kläm på det hela :) Men efter lunch blev vi hemskickade för det hade blivit nåt fel med några ordrar som inte kom så vi hade inte mer arbete. Vi blev väl rätt irriterade faktiskt för Landvetter är inte i närmsta buske och man hade ju räknat med att få sina åtta timmar. Men det är väl nackdelen med bemanning, man kan bli behandlad lite hur som helst... Men jag och en annan tjej åkte tillsammans till Landvetter centrum för våra pojkvänner jobbade tydligen på samma bygge haha. Så vi hängde där en stund men sen åkte vi till Allum å tog en kaffe och så. Blev inte alls som jag tänkt mig faktiskt, men snart får jag väl ett samtal om dom har löst det eller inte och vi får jobba imorgon, men jag vill inte vara med om att det blir ännu en halvdag, rätt segt. Sen kanske vi även skulle få jobba på fredag men jag vet inte om det är värt det, det handlar ju om några hundralappar trots allt bara och jag är inte i desperat behov av pengar just nu, vill bara ha lite extra att röra mig med....



Kände mig iallafall snygg i mina stålhätteskor å fina arbetsbyxor ;)

Är iallafall rätt sur just nu,försöker plugga lite och sen blir det väl till å laga mat. tror jag är såpass irriterad för att jag inte sov gott alls inatt, hade typ en växtvärk-liknande smärta i benen efter det hårda passet på Ullevi, så jag kunde inte sova mer än två timmar inatt, vilket väl inte är optimalt kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0