KappAhl

Jag förstår verkligen inte hur lite hagel/snö kan lamslå Göteborg, visst det är april och de allra flesta har sommardäck redan - Tack Capten obvious liksom, men ändå!? Stod å väntade på bussen i 30 minuter imorse, tack och lov såg jag pappa komma körandes och jag vinkade som en blådåre :) Dom plockade upp mig och körde mig till skolan så jag blev bara 10 minuter sen ungefär. Det var skönt. Jag tänkte gå från skolan lite tidigare för att hinna göra lite saker här hemma innan jag sticker och jobbar, men jag hinner väl göra lite även om jag stannade under hela föreläsningen. Ska ju bara käka, byta om, städa lite och försöka plugga tre minuter. Vi får se, vill helst ut och springa men det hinner jag nog inte...


Haha en bild på Uffe när vi satt och såg på Masters i golf på Augusta i Gorgia, alla tre satt med golfkepsar framför tv:n... Fullt normalt!


Varit ute å sprungit, då är man lagom pigg å klad.

Jag ska till KappAhl idag igen, det är bra där! Där får man jobba lugnt och fint, tjöta lite, galga plagg... Det är skönt, fast jag vill alltid tävla om att hänga upp så mycket plagg som möjligt och sånt, roligare att prestera bra! :) Plus att det är bättre betalt på kvällarna ;D Så nu ska jag väl plugga en liten stund och kanske springa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0