Skärtorsdag

Igår var som jag ju skrev en hektisk dag! Jag sov knappt på natten och vaknade med att jag knappt kunde vrida nacken efter de få timmar som jag faktiskt sov. Men det släppte mer och mer under dagen åtminstone. Förstår verkligen inte hur man kan tänka såpass mycket så att det tillslut blir omöjligt att sova bara för att jag sen tänker "jag måste verkligen sova nu." GAH blev så irriterad på mig själv så det fanns inte..

http://s.improveme.se/data/filearchive/202304.0x0.jpg

Jag hoppas verkligen på att jag får höra nåt om sommarjobbet igen snart och får komma och skriva kontrakt, för här springer jag runt och är jätteglad och tänker "händer detta verkligen M I G?" Typ så, men ska inte ropa hej än!! Då blir man bara besviken om det skulle skita sig. Ska jobba på min karma sålänge haha. Bra saker händer bra människor som jag tror.


Idag står bara plugg på schemat.. Förutom att jag ska köpa ett påskägg till Jonas far :D ska fylla det med lite godis å lotter och så vidare. Kommer inte på något mer just nu? Får se. Sen åker vi till landet ikväll och bara myser hela helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0