Städ!

Jag har ju skaffat mig ett extrajobb, är ju aldrig fel med lite pengar. Idag när jag vaknade smattrade det mot fönsterrutan. Vilket inte var så roligt för idag var det utomhusjobb på Ullevi! Jag hade på mig så galet mycket kläder, jag hade långkalsonger, jobbarbyxorna, regnbyxor, linne, jobb-tshirten, en tjocktröja, jobbtjocktröjan, regnjacka, två par strumpor haha, listan kan göras lång! Men det krävdes, när man väl blivit blöt och kall var det svårt att bli varm igen. Jag och en annan tjej lyckades missa att alla gick på lunch för vi var iväg å hämtade påsar på olika ställen, så vi fick springa runt å leta efter någon men tillslut fick vi ta en snabb lunch åtminstone.


Nu ska jag bara bli varm!! Sen ska jag kanske plugga lite vilket jag nog inte kommer göra om man ska vara ärlig mot sig själv. ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0