12-12-12

Jag sitter och tittar på vigslar i Nyhetsmorgon. Att gifta mig där skulle jag då inte vilja göra, Mona Sahlin viger paren och Robert Wells spelar piano. OK... Men den där trissvinsten på 250 000 kan jag väl säga "Ja" till dock :)
 
 
Väldigt många frierier idag också, på grund av datumet. På julbordet satt vi bredvid en av Jonas arbetskamrater och hans fästmö som skall gifta sig i september ( Dom är födda 90.) Innan han friade hade dom varit tillsammans i ett år. Fick rätt många frågor om varför inte vi förlovat oss då vi varit tillsammans i 6 år. Finns inget bra svar på det, men än att jag är 21 år och inte känner ett behov av att ha en ring på fingret. Vi kommer ändå inte gifta oss inom ett år och jag vill göra det på "riktigt" när det väl händer! Kanske 14-14-14? ;)
 
Ska plugga idag, fick världens ångest igår! Blir lika arg på mig själv inför varje tentavecka, att jag inte pluggat tillräckligt och att det kommer vara på gränsen om jag klarar det eller ej. VARFÖR går det inte att plugga lagom varje dag? Slutar alltid med att jag sitter alla dagar i sträck inför tentan med mina böcker och bara tvingar in saker temporärt som jag sedan glömmer. En stor kopp kaffe på det sen kör vi! :)


Kommentarer
Mathilde

Känner likadant gumman. =*(

2012-12-12 @ 09:41:43
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Mirna

men Tess!!!! 14-14-14 går ju inte! Fan då... Hade varit ganska skoj med ett bröllop idag, men nu är det för sent :/

Svar: Haha nej, precis slipper jag gifta mig!!! :D
terrass.blogg.se

2012-12-12 @ 21:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0