Back

Från att ha bloggat tre gånger / dag i snitt, till inget alls på ett tag! :D Heja mig. Haft en upptagen helg. I fredags var det dock inte upptaget men då bloggade jag ju också ;) Igår fyllde min mamma år, vi var på Allum och sen var jag ute och käkade med tjejerna. Jättegod mat för att vara så billigt på Vasastan.. Vi beställde shotkanna och sen en tequila shot, två glas vin och cider. Kul att träffa tjejerna! Vi har planerat in 22e april igen haha! Gäller att planera i förtid när alla är så himla busy! 
 
Igårnatt ringde min bror på här hemma, 04:20 å jag blev lite nervös över vem det var... Men han fick sova här och resten löste vi tillsammans under dagen, skönt att få ställa upp för honom.. Som jag vet att han hade gjort för mig!
 
Älskar er!
 
Idag var vi hos föräldrarna och fikade. Sen tränade jag, min tur att hålla i träningen. Så jag var en liten mini-Hitler idag och tvingade folk att springa, men det får dom ta :) svårt att ta rollen som tränare helt plötsligt.
 
 
En sista grej är ju att vi tagit bort bröd från vår diet, imorse blev det en salig blandning med sockerfri yoghurt och bär med sockerfri musli. sen blev det även sill och ägg på sidan av haha! Imorgon blir det nog ägg och bacon. Kramis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0