Blev inga bilder.

Råkade glömma mobilen i min jacka idag, jackan låg inlåst i ett rum. Därav blev det inga bilder under laborationen. Det blev rätt fint det vi gjorde, men inga spännande reaktioner händer väl direkt. Var en del färgskiftningar och sånt som är roligt att ta kort på dock! Vi lade järn, koppar, zink i olika bägare med olika vätskor. Därav korroderade metallerna ifall lösningen oxiderade metallen. Såååå spännande var det ;) Det gick fort åtminstone, vi slutade över en timme tidigare. Så jag har redan kommit hem, trots stopp i spårvagnstrafiken.
 
Bild från när jag fikade med Sonia, Sandra och Mirniiis <3
 
Har tvättat av mig sminket, fått ännu en finne mellan ögonbrynen typ. Känner mig som en tonåring. Var det tvunget att vara denna helgen? Nästa helg ska jag ju bara sitta hemma och plugga - Hade passat bättre då!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0