"Dagens att göra"

  • Plugga korrosion, labb.
  • Plugga LCA, vill inte.
  • Springa? Kan inte lova att det blir 5 km idag då det är kallt.
  • Städa undan idag igen, vi gjorde det i söndags men sen dess har det återigen blivit KAOS.
  • Blogga tills folk blir sura.
 
Tror det är det jag vill hinna idag, känner att det är lagom. Hellre att jag klarar allt på listan känner jag. Så kan jag belöna mig själv med något istället.
 
Jonas jobbar ju över på tisdagar, men har märkt att det tar lite väl mycket av hans energi. Hela veckan blir förstörd, svårt att varva ner när man kommer hem halv nio och helst ska somna tio, så somnar han kanske ett på natten och så är man trött hela veckan. Så han jobbar bara över till sex idag, sjukt mycket bättre. Så får jag hem honom tidigare också :D WOP!
 
 
Har panik över vad jag skall ha på mig på julbordet, någon som vill låna mig nåt? HÖHÖÖH
 
Så, nu ska jag äta frukosten som har stått framför mig jättelänge som jag inte är sugen på. Sen får jag ju faktiskt ta tag i plugget... Ledig imorgon också. Blir nog en del bloggande som sagt. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0