En dag!

Inser ni att det är en dag kvar innan jag är ledig i en månad? EN DAG. Känner absolut NOLL lust inför att sitta och plugga idag. Men det är inte många timmar kvar innan tentan så det är ju bara att kämpa sista nu. Sov dåligt inatt, mest på grund av min jäkla förkylning. Satsar på att vara feberfri imorgon på tentan allt för att den skall gå så bra som möjligt. Efter tentan ska jag hem, tror jag? Inte ens funderat på vad jag ska göra för att "fira". Lördagen och söndagen är planerad. Jag måste hinna packa också! Vilket bara är roligt, det som är tråkigt är att packa upp sen.
 
Nyss hemkommen från Thailand på denna bilden, ser ju att jag vägde några kilo mer här! ;) Inte så konstigt efter alla drinkar och mat. Vi åt ju minst tre gånger om dagen, drack minst två drinkar om dagen, kakor, efterätter, glass. HERREGUD nu när man tänker på det.. (sidnotis)
 
Jag får sms varje dag nu (minst två om dagen) från Tranpenad, att det finns jobb! Känns ju kul, men kunde inte detta varit förra månaden? ;) Då jag kunde säga ja. Nu får jag säga nej jag pluggar. Det har kommit upp bra tider också, halvdagar och så vidare. Men även utbildning på ett nytt ställe erbjöd dom, vilket hade varit kanon! Variera sig lite, är ju alltid på KappAhl där jag däremot trivs bra :)
 
Ok, skjutit upp plugget nu.. Dags att köra (dock med en paus för 10e året med våra bästa år) ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0