Färdigpluggad

Precis pluggat klart för idag! Fick huvudvärk, så jag lägger ner och repeterar imorgon. Försök inte läsa in en jättestor kurs på typ två dagar, om ni vill ha ett tips ;) Jag är så dum ibland alltså. Sju veckor har jag haft på mig :) Oh well.
 
Längtar mig tillbaka till Jonnas landställe i somras! Vi hade två riktigt bra utgångar i smögen. Mys med tjejerna och en riktigt bra sommar helt enkelt. Hoppas vi kan göra om något liknande! <3
 
Nu ska jag bara äta massa mat, vila i soffan och  sen sova gott inatt. Vi var ute och gick lite förut, suttit inne för mycket med förkylningar. Så vi gick en VÄLDIGT skön promenad. Sen drack vi en stor kopp kaffe, därefter var det dags för verkligheten igen och jag har umgåtts med mina böcker. Som mest är handouts från föreläsningarna då vi inte har en kursbok. Jätteförvirrande.
 
 
Längtar till imorgon, senast 18:00, bara 25 timmar kvar gott folk. Heja mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0