Fil

Sitter och äter frukost, fil är visst inte så gott. Sjukt surt haha! Vaknade upp och känner mig lite mer förkyld också, så blir nog ingen löpträning ikväll. Men jag får ta igen det så snart jag känner mig frisk. Vill inte riskera fredagen (då ska vi på julbord/fest).
 
Jag och jonas för TRE år sen. Vi ser båda lite mongo ut haha, för många drinkar kanske.
 
Dagens att göra:
  • Plugga LCA, försurning och toxokologi.
  • Plugga korrosion.
  • Göra mig av med finnar jag börjat få? Hallilådär?
Fått tre finnar stora som hus, nej men dom är väl inte jättestora men det gör ont. Har inte haft smink på några dagar så antar att det är därför? Eller så är det en helt annan anledning, men man kan ju inbilla sig massa saker. Så himla typiskt att man får saker i ansiktet när det ska has roligt i helgen. Om det inte hade varit normalt för tjejer att sminka sig hade jag varit illa ute ;) Men det mesta kan man ju täcka över.
 
Såååås nu ska jag se på tv innan jag kommer orka vara ambitiös hela dagen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0