Frukost

Det är inte varje dag direkt jag har ätit ägg och bacon till frukost, kändes onyttigt. Men ah det var ju gott, tydligen inte så onyttigt beroende på vem du frågar ;D Såg på facebook att det snöar, vilket ju stämmer. Kul, jag hade tänkt springa... Vi får välla se. Ska plugga med, imorgon är det TVÅ veckor kvar till första tentan, herregud vad tiden går!? Jag hinner inte med någonting känns det som. Men det är bara att sätta igång då hinner jag ju.
 
 
Frukosten haha, allt utom ketchup går väl an kanske, men utan ketchup är det ju inte lika göttit ;D
 
 
Nu ska jag plugga lite, sen kommer jag skita i det och se på tv för att sedan göra mig iordning för att åka in på EN föreläsning, som vanligt....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0