Glatt inlägg

Haha, läste igenom mina egna inlägg som jag gör ibland. Såg att alla varit negativa, vilket ju inte riktigt speglar min personlighet. Mina klasskompisar skojade om att det hade varit roligt om jag hade världens EMO-blogg när jag är så glad jämt, hade verkligen varit skilda världar! Så nu blir det ett glatt inlägg, har ju trots allt en del att vara glad över. (Tro det eller ej ;) )
 
haha jag och Jonas blev så godissugna igår så vi förstörde pepparkakshuset och åt upp halva taket. :P
 
Idag ska jag till skolan mellan 13:15-17, sen jobbar Jonas sent så jag hinner plugga även när jag kommer hem. Jag drömde askonstigt inatt vilket jag alltid gör innan tentadags. Skrattade åt det när jag vaknade, om jag skriver det här kommer ni tro att jag är mer dum i huvudet än vad jag redan gör, så jag fnissar åt det själv och sen glömmer vi mina drömmar. Tentorna är på tisdag och fredag nästa vecka, sen är vi lediga I EN MÅNAD. Jag ska hinna med två resor under dessa fyra veckorna, hur många får göra det? Två solresor dessutom. HALLÅ. Men det är ju med mina egna intjänade pengar också så jag har ju sparat in på annat, för att göra detta möjligt :) I helgen kommer Jonas far hit, så ska vi fira minijul. Ut och äta på lördagen som vår julklapp till honom. (Vi byter inga julklappar i år.) Sen är det sista handbollsträningen på söndag för "säsongen" och nästa år börjar vi spela matcher om allt går som det ska, detta ser jag fram emot! Skönt att veta att man har två träningar i veckan, som man måste gå på. Det går inte att fuska alltså! :)
 
/Positiva Therese ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0