Inga julklappar

I skrivande stund är jag väldigt tacksam för att jag slipper köpa julklappar i år! Jag ska skicka med min bror (Henrik) en present till min bror (Robin) i Japan, bara det har tagit mig över två veckor nu att fundera ut. Suttit varje kväll och grubblat, jag vill alltid ge den perfekta presenten. En present så bra, att personen som får den tycker att det var det bästa han/hon fått. Tillbaka till presenten... Min "japanska" bror dricker bara pulverkaffe där, vilket jag aldrig hade klarat. Inget gevalia hade gjort mig vild. Så jag tänkte först skicka med honom en sådan här:
 
 
 
 
 
 
Kolla så liten den är!! Plus två paket gevaliabrygg..
 
Men sen tänkte jag att... nej han klarar sig nog. Dom har ju starbucks o.s.v.
 
Så började jag fundera vidare och nu har jag åtminstone bestämt mig. Kan dock inte skriva ut det här men ah. Det är enligt mig en bra present. Det enda som oroar mig nu är om den börjar brinna och jag är ansvarig för det. Hade inte kunnat leva med mig själv, så får skicka med presenten på ett villkor... Att han är överdjävulskt försiktig! Får nog förklara vad det är senare, nu tror väl folk att jag skickar honom något livsfarligt och att jag är världens sämsta syrra. Men jag skickar den med kärlek och det ska vara ofarligt om man typ inte kissar på den haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0