Julklappar

I år ska jag inte köpa EN enda julklapp, snacka om att det är skönt att slippa den ångesten. Hatar att köpa julklappar (För jag vill alltid ge den perfekta klappen) vilket man aldrig kan göra, förutom då man har en sjö av pengar.Däremot kommer jag inte få några julklappar heller, men det gör mig absolut ingenting. Vill jag ha något, så köper jag ju det :)
 
<3
 
Måste skryta med min pojkvän nu igen, haha! När jag kom hem från träningen så hade han köpt sådana tallrikar som jag har suktat efter sen vi flyttade hit! Han hade även köpt pepparkaksdeg så att vi kan göra ett pepparkakshus som jag har velat göra (aldrig gjort ett). Sen hade han lagat mat också, har jag sagt att han är bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0