Kardemummakaffe

Jag var precis ute på en promenad, det orkar man ju alltid med. Jag hatar att sitta still en hel dag, blir tokig! Så jag promenerade med hörlurarna i öronen och bara med mina egna tankar. Egna sällskapet är ju bäst visst? ;) Så när jag kom hem var jag sugen på något varmt att dricka. Är inte sugen på te, inte på glögg (eller hade kunnat ta glögg men har bara starkvinsglögg) så det fick bli kaffe med ett krdmått kardemumma i :D Sen brygger man bara som vanligt, själv älskar jag kardemumma. Hade kunnat ha det i det mesta. Finns Annas kardemummapepparkakor nu med, jättegoda! Så nu ska jag sätta mig med mitt kaffe och med plugget. :)
 
 
Tog ingen bild när jag var ute, kallt om händerna ju ;) Plus att det inte är lika fint längs vägarna där det är helt svart i snön.
 
 
Efter att jag inte ens ätit bröd på några dagar så är jag väldigt sugen på KAKOR och bullar.. Ska klara det!! Får äta ett äpple till kaffet nu eller någonting ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0