Klädesångest

Hur hungrig jag än var när jag kom hem så stod jag ändå och provade kläder i en halvtimme istället för att äta. ;D Alla mina klänningar ser likadana ut med, måste nog variera mig lite.. speciellt gällande färg. Svart och vitt är temat annars. BOORING.
 

Rätt nerklätt? Egentligen en klänning under, men den är öppen i magen typ. Ser weird ut, så man får ha nåt över isåfall. Men kan inte komma på vad isåfall.
 
Se ut som en snöboll imorgon kanske ;D
Eller en vanlig tajt svart klänning...
 
Klänningen jag köpte idag, ser ni att alla ser likadana ut?
 
En peplumkjol och ett linne...
 
Lutar mot den jag köpte idag dock. Men vem vet, hinner ångra mig hundra gånger innan imorgon! :D Tjejer alltså.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0