Klagande Therese

Jag och fyra andra klasskompisar satt i en annan sal under tentan. Jag blev lite förvirrad över en av frågorna, detta eftersom att jag behövde ett diagram för att förklara vad som händer. Men det fanns inget diagram bifogat i tentamens-tesen. När jag var klar med tentan så gick jag ut och några av mina klasskompisar stod där. Jag passade på att klaga lite över att det inte fanns något diagram. Då svarade dom "Men Therese, hon kom ju in och ritade upp diagrammet på tavlan." MEN för oss ritade hon aldrig upp något diagram och gav oss därför inte möjligheten att få full poäng på frågan. Så jag ringde föreläsaren och sa att så här kan vi inte ha det! Så jag fick komma och möta henne och oralt berätta svaren på frågorna. Så om jag nu har misslyckats med tentan så kommer hon ge mig fyra extra poäng :D Känns rätt skönt faktiskt...
 
 
Nu börjar pluggandet inför nästa tenta. Sen är det bannemej lov!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0